• "A stílus az egyik módja annak, hogy elmondd ki vagy, anélkül, hogy megszólalnál.” /Rachel Zoe/

Türkizben fürdött a Pálmaház III.

A főúri pompa megjelenítése már egy kicsit nagyobb fejtörést okozott. Végül  is a nemesi kertekben  oly sokszor látható madarát, a pávát választottuk tematikánk másik szereplőjének.

Ez az eredetileg Dél – Kelet Ázsiában őshonos, díszes tollazatú kecses élőlény, mindig is a        a méltóság megtestesítője volt. Egyaránt találkozhatunk vele a védikus kultúrában, az ókori         mítoszokban és a keresztény egyházi szimbolikában is.

Szinte valamennyi megjelenítésekor egyet jelentett a bőség, a gazdagság és a szépség               fogalmával. Ennek megfelelően a nőiesség ábrázolására is rendszeresen használták.

Kínában a császár a legmagasabb tisztségek betöltőinek a ritkaságnak számító pávatollát          adományozta, ezért is lett a rang és az uralkodók jelképe később világszerte. Nagy            valószínűséggel ezzel párhuzamosan vált  a „ gőg és hiúság” megtestesítőjévé is, amit  már a               köznép tett hozzá a páva, illetve a pávatoll jelentéstartalmához.

01

A tatai Pálmaház azonban már önmagában is annyira fenséges látványt nyújt, hogy a pávatollakat csak mérsékelten használtuk. Fekete alapja, és irizáló színei csupán egy leheletnyi kontrasztot adnak a világosabb árnyalatokhoz a háttérben. Élénkebbé, ragyogóbbá  teszik a  türkiz harmóniákat, fókuszpontot teremtenek a háttérben, és mélységet adnak  az asztalok világosabb dekorációinak.
Indirekt módon azonban a háttér vonalvezetésében is megjelenik. A pávafarok tollának egymást követő színeit és formáját a napjainkban olyan divatos „ombre” stílus jegyében álmodtuk meg.
A három főszín közül a legsötétebb hozza be a főasztal világába az ablakok tónusát, a tiffany blue-t. Mivel ez van legkívül, optikailag tágítja a teret és a valósnál is hosszabbnak érezteti a több mint 5 méteres textilfalat. Amire a terem hatalmas méretei miatt szükség is van.
A középen alkalmazott, már –már szürkés zöld, fényes organzák eleganciáját, csillogását az akril kristályfüggöny emeli a maximumra.  A kristályok a háttértextil vonalvezetését követik, ezzel még inkább a központi pávatoll-koszorúhoz irányítják a tekintetünket.

A pávatollak csillogását idézik az ezüst kiegészítők és üveg dísztárgyak is. Amelyek közül számos darab kézzel készült egyedi alkotás a DIY jegyében.

A háttér finom világos krém, már-már fehér alapja fokozatosan nyerte el végleges formáját azzal, hogy az említett kiegészítőket elhelyeztük rajta.

06

Stáb:

Dekoráció, design: Lili dekor , Fazekas Lívia
Virágdekoráció, meghívó, ültető-, és menükártya: Edit Virág varázs

Fotó: Elevenphoto, Bodnár Gábor ( a magazinban megjelent képek )
Helyszín: Kristály Imperial Hotel****
Ruha: Salon D’Ange
Ékszerek: Vergina
Cipő: Varga Éva , Fany Moda
Gyerekruha: Dollyshop, Seres Emília
Haj: Kern Jocó ( Szabó Imre Hair & Beauty pesti szalon )
Smink: Geiger Zsófia ( Szabó Imre Hair & Beauty pesti szalon )
Szék: Pámo Chiavary Kft.
Torta: Horváth Cukrászda
Card Bazaar, Peszeki Szilvia

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.